Regel zaken voor uw uitkering

Mijn Inkomen voor wijzigingen | Mijn Hilversum voor bijverdiensten

Ontvangt u een uitkering van de gemeente Hilversum? Dan kunt u veel zaken voor uw uitkering online regelen.

Mijn Inkomen wijziging doorgevenWijziging doorgeven

‘Mijn Inkomen’ is een website voor mensen met een uitkering. Hier kunt u de volgende zaken regelen:

Mijn Hilversum InkomstenBijvoorbeeld verhuizing, nieuwe baan, scheiding, huwelijk, erfenis, geldprijs.

Inkomsten uit werk doorgeven

Heeft u een uitkering, maar ook inkomsten uit werk? Geef dit elke maand door via uw persoonlijke gemeentepagina op ‘Mijn Hilversum’. U hoeft alleen maar een bankafschrift of loonstrook te uploaden. Bekijk de instructievideo .

Om zaken te kunnen regelen voor uw uitkering, moet u altijd inloggen met uw DigiD. Dit is een inlogcode waarmee u kunt inloggen op websites van de overheid en de zorg

U logt in met een DigiD. Dit is een inlogcode waarmee u kunt inloggen op websites van de overheid en de zorg.

Vragen of hulp nodig?  

Bel (035) 623 11 00 voor een afspraak op het Formulierenspreekuur van Versa Maatschappelijk Werk. Of stel uw vraag aan het Sociaal Plein. Neem altijd uw DigiD, loonstrookje en/of bankafschrift mee.
Bekijk ook: