Regel zaken voor uw uitkering

Ontvangt u een uitkering van de gemeente Hilversum? Dan kunt u veel zaken voor uw uitkering online regelen.

Wij werken met een nieuw digitaal systeem. Hierdoor kan het uploaden van uw bewijsstukken anders zijn dan dat u de afgelopen periode gewend was. Voor het doorgeven van uw loonstrook, uitkeringsspecificatie of andere documenten kunt u de volgende stappen volgen:

  1. Benader de omgeving voor het uploaden via de knop MijnHilversum (rechtsboven op onze homepage)  of via deze knop (=groene knop ‘MijnHilversum Inkomensten’ die reeds op deze pagina staat’)
  2. Probeer eerst bij uw zaak te komen via de rechterknop ‘zaaknummer: 0 tot 1.000.000’. Dit leidt naar de oude omgeving waar u altijd uw documenten heeft doorgegeven.
  3. Krijgt u hier melding dat uw zaak is afgesloten, verlaat dan deze omgeving. Benader dan opnieuw de omgeving zoals bij (a).
  4. En kies nu linker knop ‘Zaaknummer: boven 1.000.000’. Hiermee komt u bij de nieuwe omgeving. Hier kunt u de loonstroken, uitkeringsspecificaties of andere documenten doorgeven.

Werkt dit ook niet? Neem dan contact op met uw inkomensconsulent.

Wijziging doorgeven en overzichten bekijken

Mijn inkomsten wijzigen

‘Mijn Inkomen’ is een website voor mensen met een uitkering. Hier kunt u de volgende zaken regelen:

Bijvoorbeeld verhuizing, nieuwe baan, scheiding, huwelijk, erfenis, geldprijs.

Inkomsten uit werk doorgeven

Mijn Hilversum inkomsten

Heeft u een uitkering, maar ook inkomsten uit werk? Geef dit elke maand door via uw persoonlijke gemeentepagina op ‘Mijn Hilversum’. U hoeft alleen maar een bankafschrift of loonstrook te uploaden.

Om zaken te kunnen regelen voor uw uitkering, moet u altijd inloggen met uw DigiD. Dit is een inlogcode waarmee u kunt inloggen op websites van de overheid en de zorg

U logt in met een DigiD. Dit is een inlogcode waarmee u kunt inloggen op websites van de overheid en de zorg.

Vragen of hulp nodig?  

Bel (035) 623 11 00 voor een afspraak op het Formulierenspreekuur van Versa Maatschappelijk Werk. Of stel uw vraag aan het Sociaal Plein. Neem altijd uw DigiD, loonstrookje en/of bankafschrift mee.
Bekijk ook:

Gratis advies bij uw hulpvraag

Zoekt u iemand die met u meedenkt en onafhankelijk advies geeft? Dan kunt u terecht bij MEE. Hulp van MEE kost niets. Kijk hier voor meer informatie.