Mijn Hilversum

Hier kunt u gemeentezaken regelen en bekijken. Zoals de gemeentelijke belastingen bekijken of bezwaar maken, uw hond aan- of afmelden, uw persoonsgegevens controleren, inkomsten doorgeven en eerdere zaken bekijken.

Voor meer informatie over het uploaden van uw loonstrook of andere documenten voor Mijn Inkomen gaat u naar de pagina 'Regel zaken voor uw uitkering'.

Gemeentezaken regelen en bekijken  

U kunt hier:  

  • de status van uw zaken bij de gemeente Hilversum volgen; 
  • documenten toevoegen aan lopende zaken; 
  • uw contactgegevens (telefoonnummer en e-mailadres) controleren en aanpassen.

U ziet in uw persoonlijke omgeving nummers van lopende zaken op uw naam. Zaaknummers staan bovenaan uw brief. 

Inloggen doet u met DigiD, met de DigiD app eIDAS of met eHerkenning. 

Mijn Inkomen

Mijn inkomsten wijzigen

‘Mijn Inkomen’ is een website voor mensen met een uitkering. Hier kunt u de volgende zaken regelen:

Digitale Belastingbalie

Inloggen Digitale Belastingbalie

In de digitale Belastingbalie kunt u snel en gemakkelijk uw Wet waardering Ontroerende Zaken (WOZ)- en belastingzaken inzien en regelen. Let op! Dat kan alleen als de aanslag op uw naam staat. U kunt bijvoorbeeld: 

  • uw gemeentelijke belastingen, WOZ taxatieverslag en woonlastennota bekijken; 
  • betalen via iDeal en een automatische incasso aanvragen, wijzigen of stopzetten; 
  • uw rekeningnummer en contactgegevens (e-mailadres en telefoonnummer) wijzigen; 
  • bezwaar maken of kwijtschelding aanvragen; 
  • uw hond aan- of afmelden.